Aysu123cicek Zeynepbanu34 tesekur ederim allahim kolay dogumlar nasib etsin her kese insallah insalalh sag salim yavrularimiza kavusuruz
-miraybf 16 haftalıkken erkek dedi doktorumuz. Detaylı ultrasyonda tekrardan sorup ona göre alışveriş yapmayı düşünüyorum 😅
Zeynepbanu34 sfyctnr pipisini net gördüyseniz değişmez bence benım arkadasımada 13 haftada kız dediler 17 de erkek dendi pipisini gördü cok guzel bir oğlu oldu 🥰🥰