Zeynepbanu34 bence ne denırse hemen ay kızım ay oglum dıe sevme bebısı😂😂😂erkek dendı ben uzuldum 😂😂😂ılk bebegım ama kıs ıstıodum sonra esımde mutlu oldu erkek olck fln asla ayrım yapmıox tabı nen uzuldum ama oglum dıe sevıodum gıttım 3.4 pwrca erkek kıyafetı aldım😂😂😂sonra kız oldugunu cınsıyet oartısınde ogrendım cok sevındım sonra kız elbıselerı aldım cıcılı bıcılı😂16.18 kdr bekle derım😂🥰