gulumse0611 su için gittim, sızıntı vardı. Baktı ultrasonla sınırda dedi suyu su iç bol bol, alttan muayene yaptı ben cok dayanıksızım canım baya y nasıl doğuracam dedim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Baya normal doğum vardı orda. Alttanda bişey gözükmüyor dedi 1 hafta sonra kontrole çağırdı anlamadım bende 1 ay olmadı enfeksiyon geçireli benimde hemde yüksekti baya