gulumse0611 ya ilgi çok azdı, yoğunluktan dolayı doğum ünitesinde değil normal bir servisi alındık, ordaki hemşireler biraz ilgisizdi emzirme için 2. Kere çağırdığımızda terslendik mesela bebek çıplak getirildi odaya kirli getirildi, temizlik sıfırdı 24 saat boyunca 1 kere yıkandı tuvalet ben devlette 1 gece kaldığımda bile 3-4 kere temizliğe gelmişti kadın