Hasanbbek Bugün yeniyim burda kızlar 23+3 haftalık olduk bebeğim 19+3 de Dr 305 Gr kiloma 63 dedi toplam 6 kilo almışım Dr a 25+4 de gidecez bı daha en çok bebeğimin kilosunu merak ediyorum ❤️❤️❤️ sizde durumlar nasıl
iki_melek_annesi Hasanbbek 25 haftalıkken gitmiştim 1 kilo olmuş bebem, şimdi 26 haftalık olduk Nisan 10 dedi doktor doğum şimdilik iyiyiz şükür ☺️
Canimbebegimm41 Hasanbbek 23+4 kas ve eklem yerlerımde agrı var şiddetli kabızlık yaşıyorum buna bağlı 8 kg aldım en son 25 haftada kontrolum var 🥰
elifinilki27 Hasanbbek 23+5deyiz salı günü randevumuz var bakalım hayırlısı en son 22 haftalıkken 460 gr demişti doktor detaylı ultrasonda bakalım salı günü ne dicek 😁
Kumsalsmom Hasanbbek bizde 24+2 olduk 🧿🙏🏻 22+5 te 502 gramdı bu hafta içi tekrar gitmeyi düşünüyorum nasipse heyecanla içim kıpır kıpır sürekli boyunu kilosunu bilmek görmek istiyor insan vallahi 😍🥰
Gzm23 iki_melek_annesi canım bende 23+6 yım ne zaman doğum olur hesaplar mısın Ben hesaplayamadım doktora da sormaya unutuyorum
Hasanbbek Zaman yaklastikca hem bir heyecan hem bir korku sarıyor ama yine de yolu yariladik çok şükür darısı kucağımıza almaya olsun 🤲🤲🤲🥰
Hasanbbek Umarım ben gidinceye kadar da 1 kilo altında demez 🙈🙈 yoksa bütün kiloları ben almış olucam 🙂
Hasanbbek Canimbebegimm41 bende de kas eklem sol kalcamda batma geceleri uyuyamıyordum Dr aradım söyledim sağlık ocağından kalsiyum yazdır dedi 5 gün oldu içiyorum çok şükür ağrılarım geçti o batma filan günde bir tane de sade soda içiyorum magnezyum ihtiyacını da o şekilde karşılıyorum Dr una sor çünkü ben geceleri uyaniyordum ağrıdan
Gzm23 iki_melek_annesi canım son adet tarihim aslında 6 temmuz ama doktor geç döllenme olmuş dedi 19 temmuz olarak hesapladı 19 temmuza göre hesaplayabilir misin
Ttulin 25+6dayiz. Bir kac gundur alt karnimda sertlesme ce agrilarim basladi. Sizlerde boyle seyler oldu mu ?
Hasanbbek Ttulin şuan yemem ilk zamanlara göre neredeyse 3/1 indi ama sabah kahvaltı akşam yemeğinden sonra az da yesem karnım taş gibi şişiyor sanırım bebeklerimiz büyüyor 😍🙈
Hasanbbek elifinilki27 hadi bakalım inşallah güzel şeyler söyler Dr bebise 🤲 bana 19+4 de gittiğimde 305 Gr için iyi demişti kilosuna ama ben sanki çok kilo alınca bebişimin kilosu az geldi bana 🙂
Hasanbbek Ttulin kabızlık sorununu Dr 3 aydan sonra folik asit i kesti Ferro sanol diye bir demir kan hapı vermişti onu kullaniyorim çok şükür o hap işe yarıyor siz kullanmıyor musunuz
Ttulin Hasanbbek vucudumdaki demir deposu azalmaya basladigi icin demir ilacini kullanmaya bu hafta basladim. Ama ilk haftalardan beri kabizligi beslenmeyle cozmeye calistim.
elifinilki27 Hasanbbek Bende deli gibi kilo aldım bana da biraz az gibi gelmişti sonra baktım haftasına göre bir kaç tık fazlaymış kilosu bebişimim için rahatladı 😁
Hasanbbek Kumsalsmom maşallah kesinlikle bizim Dr umuz 1,5 ayda bir cagiriyor ama ben bebeğimi çok özlüyorum o günün gecesi uyuyamıyorum 🤩🤩🤩🤩
Kumsalsmom Hasanbbek bende aynı valla geçen detaylıya girmiştim o yüzden iki hafta sonra gel dedi ama o bile uzun geliyor öyle bi tatlı duyguymuş ki 🥰