miranbeyinmothersi fadme kuzum hiç bişey yapmıyorlar ben bol su ve böbreklerimi sıcak tutarak geçirdim soğuk aldığım annağrıyor
fadme miranbeyinmothersi aynen canım bişi yapamayız dediler zaten doktora gittiğimde bol su içerek düşürdüm taşı gördüm düştüğünü idrarımda
Rabbiminemanetii Papatya17 iyi olmaya çalısıyorum canım çok şükür. . zor atlatıyorm ve 10 gündür geçmeyen ishal var sancı beni mahvetti .kullandığım ilaç bende yan etki yaptı .
Papatya17 Rabbiminemanetii hadi ya o sancı çok kötü bilirim o ağrıyı bende yaşadım inşallah geçer bir an önce