Deletedmom397 Kizlar nişanım geldi belimde hafif bi adet sancisi gibi agri oluyor arada sirada 15 dakikada birde bebek kasılıyor ama sancim yok 😔 ne zaman dogurcaaaaaaam 😩🤣
Asliiiii Deletedmom397 sanki öyle bişey hatırlıyorum çünkü hastanede beklemek gerginlik oluyomus :) harika bebiş gelıyo
Nehirrr Deletedmom397 yarın doğurmasan öbür gün doğurursun canım salı nişanım geldi perşembe doğurdum aynı belirtiler vardı. Bi kaç tavsiye vereyim sana canım sacı geldikçe eğil secde pozisyonuna geç kesinlikle popo üstüne oturma yürüyüş yap oturunca açılma geç oluyor. Rabbim bir avazda kurtarsın. Sancı muayenesinde kendini kasma muayene rahat olsun açılmanı rahat anlasınlar canım Allah yardımcın olsun inşallah.🤲🏻🤲🏻🤲🏻Bol bol salavat getir dua et ❤️
TubaSari Nışan gelince hemen doğum olmuyo cnm bi kaç günde sürebilir 1 hafta da kaç haftalıksın tabi bide sancılarının 5 dk kada bir olması lazım
Nehirrr Deletedmom397 kasılma gelecek güçlü sancıların habercisi canım 😊 5 dakikada bire düşür ama hemen gitme bir iki saat evde çek canım benim sancım 11 de beş dakikada bire düştü 1 de hastaneye gittim 11,30 da doğurdum canım 😍😍😍😍
Asliiiii Deletedmom397 ya cok heyecanlı tecrübeli biri yazsa ya ☺😊 yanında biri var demi sakin ol olur mu 😊
Asliiiii Bende 35 im bilmiyorum ama tek bildiğim sancı sıklasırmıs dayanılmıcak hal alırmıs bide dk tuttcakmssn kac dk bir diye
Deletedmom397 Asliiiii var var 😂 sonlara dogru her gün dogurmak isteyince doguruyoooooruuuuum diye bagirasi geliyor insanin yeter gelsin artik 😂
Asliiiii Deletedmom397 banada heyecan basıyo o yüzden giderek az kalıyo 😊😊 cok değişik insan hem korkuyo hem cok istiyo
Asliiiii Deletedmom397 ben cok korkuyorum demiştim Dr um da demişti insanda son zaman artık deli cesareti oluyo demişti:)
Aysenurtsr Nehirrr Benim de ayni sekilde dayanabildigin kadar dayan dedi doktorum, ama popo uzerine oturma demissiniz, hic mi oturmucaz nasil olcak 😂 az yuruyorum egiliyorum kalkiyorum sonra oturuyorum.