Elifinannesi_ Benimde 2 cm açılmam var beklemedeyim. Elimle hergün yer siliyorum 😁 daha yeni çömeldim tüm balkonu yıkadım fırçaladım. Öyle zor oldu kiii ama hala gelen giden yok karnımda ağrıyor ama kızım inatçııı 🤭 39+3 haftalığız 👼🏻
Neslihan_aydn13 Anne_dido bende 39+4 hiç bir belirti yok sürekli hastaneye gitmekten de yoruldum gına geldi normal istiyorum bende bakalım yarın yine gideceğim ne diyecek
Anne_dido Neslihan_aydn13 aynen bende o durumdayım ama elbet gelecekler gününü bekliyorlar bizimkiler bizde sabırla bekleyeceğiz bekleyebildiğimiz kadar kendimi böyle motive ediyorum 😁🥰
Neslihan_aydn13 Anne_dido bizde öyle açıkçası herkes bekliyo Allah’ım sağlıcakla kucağımıza versin de önemli olan o canım 💕😍🥰
Fundabshn Anne_dido Bizde 40+3 olduk canım hiç açıklığımız yok ama yarın suni ile doğuma giriyoruz inşallah hakkımızda hayırlısı olsun 🤲🏻💐
Anne_dido Fundabshn allah yardımcın olsun canım inşallah her şey yolunda gider 😊 canım sen mi istedin peki suni sancıyı dr mu önerdi