Snglyd canım geçmiş olsun bişey sorucam benimde değer düşmüştü 1 ayda ama doktor kullanmaya devam dedi sen düşmüş haliyle hala devam ediyor musun acaba kullanmaya doktorun ne söyledi cünkü benim baya bi düştü hipotiroidi tanısı aldım şimdi de cok düşük hiper olur diye korkuyorum da hatta başka bi doktora da gorünücem