SYG bende yeni evliyim , hemen hamile olduğumu öğrendim acaba dış gebelik mi boş gebelik mi derken hastaneye gittim keseye bakarken bebeğin kalbini duydum ellerim ayaklarım titredi o zaman dedim anne oluyorum . Hayatımı ona adadım çok sigara içen biriyim 1 taneye indirdim. Sabahları bebeğim diye severek kahvaltılar yaptık beraber yemekler yaptık hep ağrım olduğunda annem yapma annem dur yemek yedircem diye sevdim. Sonrada bir halsizlik uykusuzluk çöktü . Eşim geldi hastaneye götürdü kalbi durmuş 7 gün kücük duruyor dedik . O kadar kötü oldum ki ağlayamadım . Eşimin yanına gittim bebeğin kalbi atmıyor dedim eşim ağlamaya basladı eve geldik ortalığı yıkıyor benim karnımda bebek ölmüş caresiz duruyorum . Kalk başka hastaneye gidelim dedim . Uzakta bi hastane bulduk gittik kadına hiç bise demedim baktı sağlığı iyi kalbi atıyor dedi , ya o kadar kötüyüm ki içimden nasıl kalbi atıyor diyorum doktora diyemedim kalbi atmıyor die , psikolojim bozuldu iyi demi ddim , psikolojin bozulduysa psikiyatriye git ddi . O an onu bile düşünmedim bebeğim iyi diye cıktım . Ama içimde kuşku vardı . Sabah özele gidelim dedik. Bebeğim kımıldamıyor öylece duruyordu kalbide atmıyordu 8 gün olmuş duralı dediler eşim hala ağlıyor ben hala algılayamıyorum . Devlete gittim . Kürtaj burda uyuşturulmadan yapılıyor istersen özele git dediler . Umrumda bile değildi uyuşturmasınlar . Gittim kürtajımı oldum eşim geldi beni sedyeye koydu üzerimi giydirdi 5 dk belki sedyede yatmışımdır , sonra direk eve gidelim dedim çıktım evime geldim. Bebeğinin acısı varken kürtajın acısı koymuyor insana . Keşke normal doğum yapsaydım keske sezaryen olsaydım acıyı cekseydim de bu acıyı cekmeseydm dedim . 20 küsür gün oldu kuzum 11 aralıkta oldum . Korkulcak bişey yok bak ben bile kürtajı olduysam herkes olur emin ol ❤️ Çok ağlıyorsun üzülüyorsun hayallerin gidiyor , ama bebeğin sağlıklı olmadığı için rahim sonlandırıyormuş gebeliği . Doktorda dedi %90 engelli olma ihtimali olunca sonlandırıyormuş ve ilk gebeliklerde çok normal herkesin başına gelebilir dedi . Dertleşmek istersen ben burdayım ❤️ Yeni atlattım bu durumu alışılmıyor ama acın azda olsa hafifliyor.