Merhaba, biraz uzun yazacağım kusura bakmayın. 🥺
8+6 gebeyim. Çarşamba günü bir iki damla koyu renk lekelenmem oldu çok korktum özel doktora gittim. Alttan ultrason da bebeğin kalp atışı olmadığını ve 6 haftalik gözüktüğünü söyleyip tekrar beta takibi istediler. Çarşamba günü beta değerim 23.600 cikti ama Cuma günü malesef değerlerim düştü 22.600 çıktı.. özel hastane hemen kürtaja almak istedi ama ben devlete gidip araştırmak istedim.
Cuma günü tekrar 2 3 damla kanamam oldu. Devlet hastanesi bebek küçük olduğu için kalp atışının olmadığını biraz beklememiz gerektiğini söyledi. Pazartesi günü tekrar beta değerimi bakacaklarini ve duruma göre kürtaj olacağımı söyledi. Kanama devamlı olmadığı için suan sorun yok dedi. Düşük iğnesi yapmayı uygun görmüyorum dedi….
Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı çok korkuyorum ilk gebeligim.. ne yapmam gerekiyor 🥺🥺 düşen beta değeri yükselmez diyorlar. Ayrıca anestezi kürtaj seçeneği sundular onu istedim ama daha zor olacağını anestezi almadan yapın gibi konuştular….