Karadenizli_ Ah kaderdaşım 😔 gebeliğimin başından beri tek derdim şu dişler oldu sirke tuz karıştırıp gargara yapıyorum fırçalıyorum ama bana mısın demiyor eşime diyorum doktora yalvarıcam sezeryanla alsın bebeği koşa koşa iyileşince çektirmeye gidicem o kadar zorluyor ki ağlıyorum artık ağrısından iki 20lik dişimde çürüdü gebelikte canıma okuyorlar hele bu hafta daha da kudurdular