Zezeada Kizimiz olucak canim Armin ismi🌸bizimde babamiz 190 kizimda uzun gidiyor , 28+4 kontrolde 38 cm 1000 gram ortalama deger seklinde , bizim kizce 40 cm 1333 gramdi 38 cm idi 32+4te kontrolümüz var haftaya, bende hiç bulantı kusma yaşamadım doktor şanslı ailelerdensiniz demisti, bizde de kg alan çok yoktu annemde normal doğum yaptı bende normal düşünüyorum, yatarak gecen bir hamilelik sürecim olmadı genelde yürüyüş spor egzersiz yapıyordum hamilelik öncesinde de hamilelikte te yürüyüşlere devam ettim günlük 10bin adım şeklinde, 2.5yillik evliyiz yoğun misafir agirladigimiz zamanlar oldu bu dönemde de devam etti aktif geçti sürecim buda etken olduğunu düşünüyorum bir kitap okurken uzanıyorum kızıma sesli okurken birde eşim akşam işten geldiğinde dinlemiyoruz gün içinde çok yatmayı sevmiyorum hareketli geçiyor,size de maşallah inşallah hiç olmaz 🧿 belli mi cinsiyetiniz 🥰