İyi geceler hanımlar,
12 haftalık gebeyim herşey yolunda çok şükür. Fakat kafama takılan bi şey var benim göğüslerim çok küçük ve herkes büyür diyor hiçbir büyüme yok sadece ağrıyo o kadar. Benim gibi küçük göğüslü olanlar var mı? Sonra büyüyor mu? Halen afedersiniz sütyenim dolmuyor 🥺