Birkaç saat önce kanama oldgu için hastaneye gttm alttan muayene ettiler düşük baslangici dediler ve progestan verdiler fakat eve geldgmde hala kanamam devam ediyodu ve kasık ağrım bel ağrım vardı sizce normalmi ilaç etkisnimi gostermemstr yada bu durumu yaşayan varsa yardmci olabilur mu🙏lutfen