Sedacyln işte benden biri daha biliyordum yalnız olmadığımı 😂bi alt don bi uzun kollu zıbın üstüne alt üst takımını giydircekmişiz genelde böyle😀olmadı yelek daha olmadı en alta uzun kollu zıbının içine kısa kollu zıbın böyle böyle yolu bulacaz inşallah 😀bi de aldıklarımız büyük mü gelecek küçük mü yaşayıp görücez 🤣bi arkadaş çokta sıcak olmayacak demiş ona da katılıyorum üşütmemeli ama çok sıcağa da alıştırılmamalı bence de baktık hiçbişey olmuyo kombiyi körükleriz 😆😆😆