Esraaer ben ilk bahar annesiydim kendimde sıcağı sevmem çocukta çok sıcak sevmesin diye atlet üstü tulum giydirmiştim ayaklarına da çorap geçirmiştim , şimdi ise yarım kollu zıbın ve alttan patikli onun üstüne tulum Ya da alt üst ne ise giydiririm diyorum , hadi kalmadı yarım kollu atlet giydirirsem de yelek giydiririm , göğsü üşümesin yeter demişti doktorum da bana hep