Der defnelobe pat die nişanım geldi ardında foş diye tüm suyum geldi acil sezeryana aldılar bi sebep yoktu
guly1 Padfoot ah en kötü zamanlar neler çektim Allah sabır versin. Hala ilaç içmiyim o gün kötüyüm🤰 ama 12. Haftadan sonra ağızdaki tat gidiyor biraz daha iştah açılıyor en azından.
Asliiikoo Padfoot zaferde çok iyi bir bulantısı ilacı doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz bana tek iyi gelen oydu
Ayaz2016alya2022 hamisanne_63 😒ne diyelim sağlık olsun son 21 günüm kaldı belkı erkende gelebilir o zaman rahatlarız