Ayaz2016alya2022 defnelobe arkadaşmışız desene 37 haftalık dewamkee ılkımde doğum sırasında bile kustum o derece 😞😒
Gulsurmeli Padfoot 16.haftadan sonra geçmişti benimki bu ara temizliğe falan ara verin yormayın kendinizi bende yapmamıştım 😊
Happybsrn Padfoot bnde öyleydim yataktan çıkamadım ☹️ hamile olduğuma sevinemedim,tam olarak 14ncü haftada azalarak bitti,ama arada bulantım tetikliyor inşallah erkenden geçer seninki ,
Efebebis Padfoot doktorunuzdan mide bulantısı in hap yazmasını isteyen işe yarıyor en azından bişeyler yedirir susuzluk kötü her anlamada etkiliyor İnşallah biraz sabır bir kaç aya geçiyor
Meryemce92 Padfoot Yahu sen benimi anlattın 😞 senin erken başlamış amaa benim 24 den sonra başladı şuan 34 oldum söylediğin herşeyin aynısını fazlasıyla yaşıyorum ek olarak mide yanmaları en üst seviyede 🥺 artık bitsin bu sıkıntılar istiyorum. Hiç bir şeyden zevk alamaz oldum yediğimden içtiğimden.
Mimozaaa Padfoot 17. Haftadayım hala mide bulantım var ama 13. Haftaya kadar sabredin sonra hafifliyor rahat yiyebiliyorsunuz bende 13. Haftaya kadar herşeyden tiksiniyordum susuz kalmıştı vucudum
Sevinc86 Padfoot 15 hafdaliga kadar sürüyor Malesef cok kötü bi durum anliyorum sizi agziniza sürekli naneli seker alin yardimci oluyor
hamisanne_63 Padfoot 35 haftalığım hâlâ kusarım günlük bu güne kadar çektim acillerden eve gelmedim günde 18 kere kusmak ne demek 😣 hiçbir ilacın da faydası olmadı zofer prilam boş hele de ilk aylar beter oluyordum herkes Halime acıyordu başa gelen çekiliyor maalesef zoferin etkisi en fazla 2 saat sürüyordu bende düşün o kadar etkili bir ilaç ki bana o kadar fayda etti prilamı da 6. Aydan sonra cok düzenli kullanınca bir tık azalttı gibi ama hâlâ aynı yani üzgünüm ama benim gibi ilaçlar da fayda etmiyorsa çekeceksin başka çare yok maalesef 🥺
Ayaz2016alya2022 hamisanne_63 bende aynıyım 37 selam son gaz kusmaya devam 😞😒ilkimde doğumda bile kustum 😞😒
hamisanne_63 Ayaz2016alya2022 ilk hamileliğimde doğuma gireceğim güne kadar kustum ameliyatta bile kustum bende sizin gibi bu hAmileliğim de öyle olacak gibi gözüküyor
holly Padfoot kusmaktan boğazım kanardı iyi bi hastaneye gittim serum takıldı. Doktor günde 4 prilam 2 onzyd yazdı çok fazla deil mi dedim farklı etkileri varmış ve bundan başka çaresi yokmuş. İlaçları kullandım yeniden doğdum sanki. 6. Ayda geçti bulantım eğer ilaç kullanmasam zaten sağlıklı bi gebelik olmazdı.
Ayaz2016alya2022 hamisanne_63 😒ne diyelim sağlık olsun son 21 günüm kaldı belkı erkende gelebilir o zaman rahatlarız
Funday35 Padfoot bende ilk haftalar öyleydim canım ya ne yesem içsem ağzımın tadı kaçıyordu ama sabrettim hep şuan 18 haftalığız sabret canım hepsi geçiyor