Omay0707 Abc34 normal kaset testti canım görünür şekilde silik cizgi cıktı hemen kan verdim degerin 23 dü😊
Omay0707 Abc34 malesef düşük oldu canım 🙄11 ay önce şuan tekrar cabalıyorum bakalım inşallah nasip olur tekrardan
Mehgiz Kaset testle adete 2 gün kala yapmıştım çok silik çizgi çıkmıştı hemen gidip kan verdim beta 32 idi
Ffnur Abc34 varsa cikar cnm ben adetime 6gun kala yaptm hemn cikti sonra kan verdim 154 cikti ins vardir sennde ☺️
Brfnkyldz @Abc34 bende 3 gün kala normal kaset test yapmıştım çıkmıştı Rabbım isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 😊