Tıbbi Bir sıkıntı yoksa uyuyabilmek cok iyi . Cunku ağrıdan mesane baskısından haftalardır uyku uyuyamıyorum 😂 ama bir forumda okumuştum bu haftalarda artık sık uyanma güdüsü başlıyormuş bebeği emzirmek için şimdiden vücut sık uyanmaya uykusuzluğa alıştırıyomuş kendini .