Mugesss hicbir sancim yoktu sadece o camasirimdaki islaklik icin gittim bide 38+4 olmustum dedim heralde su geliyor alttan muayene yapti ebe dediki 4 cm acikligin var eve gonderemeyiz hemen yatis yapildi bir gun bekledik kendi sancim gelsin diye gelmeyincede suni verdiler su bitiyor cocuga bisey olur diye