Mugesss Kızlar yazan doğuruyomuş Açılmam var 2.5-3 cm nişanımın da geldiğini söyledi doktorum Eşim kız kardeşim deli gibi bekliyolar ben de bekliyorum artık yarın 39 haftalık olacağım Eğer yarın da doğum olmazsa doktor Pazartesi yatış verebilirim gibi gel suni sancı verelim dedi Ama suyumun geldiğini nasıl anlayacağım Ve nstde hiç sancım çıkmadı 3 gün önce Anca yalancı sancılarım oluyo evde otururken
Suly Mugesss birden foooosas diye boşalıyormuş su ama nisan gelmesi dogum baslangici icin yeterli ya nisan gelmesi ya su gelmesi ya düzenli diyorlar zaten hepsinin bir arada olmasi gerekmiyor nisan geldiyse mikrop kapma ihtimali artiyor doktorun ne diyorsa dinle
Sevcan_altunkaya Suly suyun gelmesi için ne yapmalı bende 38 hastayım 1cm açıklık var ve benimde nişan geldi
PrensesAnnesi4 Suly Benim ilk kizda suyum oyle gelmedi 🙄 sızıntı seklinde geliyordu herkeste farkli olabilir
Suly Sevcan_altunkaya bi sey yapilmiyor dogum baslayinca doktor yirtar 😂 ben 40 haftaligim ne nisan ne su ne sanci yok nisan gelmesi yeter zaten
Tugba006 Sevcan_altunkaya benmde sabah geldi akşam acile gittim geri eve yolladlar açılma bir cm diye doğum ne zaman olcak merak içindeym🤷🏻♀️☺️
Sevcan_altunkaya Tugba006 bende valla sıcak suya oturmak bide yürüyüş yapmak iyi oluyormuş biran önce gelseler keske😊
Mugesss Sevcan_altunkaya ahahaha ben de valla direkt suyum gelse de doğursam zaten açılmam var gerisi gelir heralde 😃😃
Mugesss 39+1im bugün yine çatı muayenesi yaptı doktor 3,5 cm açılmam var ama eve göndereceğim doğumu bekleyeceğiz dedi 3 gün sonra tekrar gel doğum başlamazsa bu defa direkt yatış yap başlatacağız doğumu dedi Nstde de sancım çıkmıyor kafayı yiyeceğim
Mugesss AryasuMom cesaret edip yapamadım da hurma yiyorum meryem ana otu suyu içtim o hareketleri yapsam doğum başlar mı
AryasuMom Mugesss ben başlasın diye yaptm günde 2 kez hatta agrilarma iyi geldi.Ama devam etmedm 3 4 gün yaptm doktorum bebeğin başı biraz önde gidiyo norml doğum da seni zorlar sezeryan deyince biraktm