Elissar Feyzanne aynı resmen, okurken kendi kurduğum cümleleri gördüm 😂 yamuk duruyor karnım, normalde de otururken öyle, gece de hangi tarafa dönük uyuduysam orda bir toplanma, WC’den dönünce uyanıyor o zaman kıpraşıyor da o toplanma dağılıyor.
Elissar Busrahmrc_33 hayırlısıyla sağlıkla kolaylıkla doğur kardeşim☺️ 5dkda 1de artık yakın doğum derler. Bir avazda inşallah ❤️
Elissar Feyzanne muhtemelen 😂 mesane onları, onlar mesaneyi sıkıştıra sıkıştıra bitirecekler günlerini, sonra tüm beden bayram edecek boşluk hissiyle 😂 biz de bebişimizle dışarda bayram edicez Allah’ın izniyle ☺️
merakliblog Busrahmrc_33 kabız mısın ya da gazın mı var ondan olabilrş. Sertleşmeye ağrı eşlik ederse doğum sancısı oluyor böyle normal yaşantına devam ettirmeyecek bi ağrı. Gece artadabilir azaladabilir. Artarsa doğumdur
merakliblog Busrahmrc_33 bi arkadaşım şey demişti yemek vs yiyebiliyorsan sorun yok nefesini kesiyorsa doğumdur diye giyin bekle baktın artıyor hastaneye git olmadı soyunur yatarsın😂