Nurss34 Ben bulaşık makinesine koyuyorum . Eşime demiş aldığı yer makineye koymayın. O da takmış makineye koyma diye 😀 siz elinizde mi yıkıyorsunuz ?
merhababebik Nurss34 ben de aynı markayı makineye atıyorum, köreldi gerçekten ama çok keskin olması da benlik değil :)
PrensesFiona Nurss34 amaan çok önemsiyorsa yıkayıver o zaman de. Zaten yoruluyoruz bir de onla mı uğraşcaz 🙄
AnnelikHayali Nurss34 ben Sürmene kullanıyorum ve önceden makineye attığım bir bıçağım paslandı ve çöp oldu malesef canım. Artık atmıyorum o yüzden. Ne güzel seninki paslanmamış.
Nurss34 PrensesFiona tartıştık zaten bana dedi birdaha makineye atma lavaboya koy ben yıkarım dedi . Naparssn yap dedim ben de 🤣 lnadına gidicem kendim keskin bıçak alcam hep makineye atarım
Nurss34 Mikmikbuk ben atıyom valla kurban bayramında almıştık kaç ay geçti 🤣 o da lavaboya koy ben yıkarım dedi
UmutsuzPolyanna Nurss34 elime ne geçerse atıyorum makineye kepçe bıçak plastik tahta kaşık annem arada gelip söylene söylene bıçakları biler tahta kaşıkları kaynatır kepçeleri cifler plastiklere kireç sökücü döker jdjd🤣🤣
UmutsuzPolyanna Nurss34 devamlı ben gibi yüksek ayarda atarsan kuruma esnasında su biriken yerleri kireçleniyor kdkdj😅🤣