marsel_ve_annesi ikizlerin_annesi__ canım ben dr nebahat nuhoğluna gidiyorum Yok test falan yapmadı 21haftadan başladık direk Onceden demir ve omega 3 veriyordu hep bu ay buda eklendi coledan.D
ikizlerin_annesi__ marsel_ve_annesi hımmm ahhh Trabzonu bilmiyorum ya burda Artvin’de zaten kadın doğum yok zaten taaa Rize’ye gidiyorum Beril hanıma
Merve-0535 ikizlerin_annesi__ günlük 2 Damla yazıyor. Ben kahvaltı sırasında ekmeğe damlatıyorm. Bazen çay kaşığına koyup iciyorm. Ama bazen 2 bazen 4 Damla koyuyorm 🥰
ikizlerin_annesi__ Merve-0535 bende 3 damla çay kaşığıyla içiyorum ama üç damla olmasına rağmen midem çok kötü bulandırıyor zeytin yağı
ikizlerin_annesi__ okuyor hımmm bana da şimdi 23. Haftamda yazdı 🤷🏼♀️Ben et tavuk felan tüketmiyorum dedim belki o yüzden yazdı
marsel_ve_annesi ikizlerin_annesi__ aa senin için zor oluyordur allah kolaylık versin sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
Merve-0535 ikizlerin_annesi__ beni çok şükür bulandrmadi canım. Hamileliklerimde çok şükür bulantı yaşamıyorum 🤲🏻❤️