ikizlerin_annesi__ Kızlar D vitamini Kullanıyor musunuz kullanıyorsanız kaçıncı haftada başladınız ve hangi ilacı kullanıyorsunuz doktorun bana Ocean D3K2 vitamini ne önerdi bunu kullanan var mı
ikizlerin_annesi__ Merve-0535 ya tahlil yapıp mı verdi d3 vitamini bende 23 deyim yeni verdi ocean d3 ama niye bilmiyorum
ikizlerin_annesi__ Karadenizli_ banada ocean d3 verdi ama niye bilmiyorum. Bu arada Karadeniz’in neresinden ☺️☺️
Merve-0535 ikizlerin_annesi__ tahlil yapmadan verdi canım. Hamilelik de bebek içinde anne içinde ihtiyaç. Normal de D vitamini yüksek olmuyor zatenn. Çünkü kullanılmıyor. Ben hamilelikten 3 ay öncesi kullanmaya başlamıştım. Kullandığım halde 32 çıkmıştı ilk testlerimde sonucum. Sanirm 30-90 arası olması gerekiyor normalde
ikizlerin_annesi__ marsel_ve_annesi siz hangi vitamini kullanıyorsunuz 🥰🥰 size neden verdi doktor test yaptı mı :)
ikizlerin_annesi__ marsel_ve_annesi ayyyyy öyle mi ne güzel yaaa o hanımefendinin kullanıcı adı Karadeniz olunca ben sordum yoksa bilemezdim Karadenizliler olduğunu ☺️☺️ Siz hangi doktora gidiyorsunuz Trabzon’da 🥰
ikizlerin_annesi__ okuyor aaaa eve bende o siz kaç aylıkken başladınız siz nasıl kullanıyorsunuz aç tok karnına ? Kaç damla❤️
marsel_ve_annesi ikizlerin_annesi__ canım ben dr nebahat nuhoğluna gidiyorum Yok test falan yapmadı 21haftadan başladık direk Onceden demir ve omega 3 veriyordu hep bu ay buda eklendi coledan.D
Merve-0535 ikizlerin_annesi__ günlük 2 Damla yazıyor. Ben kahvaltı sırasında ekmeğe damlatıyorm. Bazen çay kaşığına koyup iciyorm. Ama bazen 2 bazen 4 Damla koyuyorm 🥰
okuyor ikizlerin_annesi__ 8 ya da 9. Haftada yazmıştı. Günde 2 damla. Ben gece yatmadan kullanıyordum.
ikizlerin_annesi__ okuyor hımmm bana da şimdi 23. Haftamda yazdı 🤷🏼♀️Ben et tavuk felan tüketmiyorum dedim belki o yüzden yazdı