Hhilall37 birguzelsyuleyman hamileliğin her aşaması zor rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. İlaç kullanıyor musunuz
birguzelsyuleyman Mltmsncn bende icemek istiyorum fakat ben iki kere dusuk yaptigim icin korkuyorum doktorum birtane dedi
Mltmsncn birguzelsyuleyman o zaman muz yiyin isterseniz benim normalde de kramp sorunlarım vardı. Doktorum ilac içmek istemiyosan muz yada çileği düzenli tüket demişti. Birde b12 eksikliği de kramplarjn en büyük sebebi o testiide yaptırın istersenz