kizannesi_1004 Merhaba kızlaar bu nişan olayını çok merak ediyorum benim sürekli (afedersiniz) yeşil gibi ya da beyazımsı sümük gibi akıntım oluyor nişan gelse farketmeyebilirim diyorum bazen. Farkediliyor mu kanlı vs mi oluyor genelde?
Eso2121 kizannesi_1004 merhaba canm bnm byle yerleşme kanamasj gbi bişeydi hafif kan kahvrengi lekelenme ortası bişeydi ..bı kerelgine oldu zaten akşamına da doğurdum bn
PrensesAnnesi4 kizannesi_1004 Benim bildigim kanlı yada pembemsi akinti geliyor . Ama yesil akinti mantar yada enfeksiyon oldugunun isareti bence doktora gorunmelisin
Chucky9 kizannesi_1004 fark edilmeyecek bir şey değil. Normal akıntıdan farkı sürekli gelmesidir. Ben de fark eder miyim dşyodum ama gelince direk nişanım geldi diyebildim
hepoyleolurzaten kizannesi_1004 Nişan sümüksü yapıda olur, sarı ya da sarı içinde kahve-kırmızı kanla beraber gelebilir. Sizin yeşil oluyormuş muhtemelen enfeksiyon kaynaklıdır
Liyuzamom Eso2121 kaçıncı haftada geldi birde gelmeden önce ağrınız falan var mıydı. 36+3 haftalık hamileyim de sanki bi anda adet olacakmış gibi bi ağrı his oluyor
kizannesi_1004 Eso2121 ay gercekten gelecekse sizinki gibi gelse yoksa hiç anlamam yani akıntıdan doğum yaklaştı sabırsızlanıyorum
Eso2121 Eso2121 bnm tam 39 haftalık olduğum gün geldi aynı gün doğum yaptım canım . Kasılmalarını takip et canm benm adet benzeri ağrılarım oluyordu süreleri kisalmaya başladı nisandan sonra zaten hızlı ilerledi benm . Suyumu da hastanede patlattılar . Nişanı her türlü anlarsin canm.
Bebek08 Eso2121 merhaba canım bende sabah geldi baya kalın sümüksü kahve rengi 39 haftalığım bu nişanmı acaba. Dün alltan muayne oldum gece sabah böyle geldi acaba muaynenin etkisimi yoksa nişanmi
kizannesi_1004 Liyuzamom düzensiz ise eğer yalancı kasılmalarınız başlamış olabilir normal bir durum ben 39dayım hala gelen yok🤣
kizannesi_1004 PrensesAnnesi4 hafif enfeksiyonum var zaten ama antibiyotik kullanımı gerektirmeyecek düzeyde
Liyuzamom kizannesi_1004 düzensiz evet önceleri sızlama şeklindeydi şimdi bıçak saplanır şekilde ağrımaya başladı 😪 ay ben 39 40 ı görürsem pert olurum 🤣🤣🤣🤣
Chucky9 kizannesi_1004 benim bir gece ansızın gelmişti.😃zaten sancılarım da başladığı için direk fark ettim o olduğunu
Tugba006 kizannesi_1004 merhabalar benim bugün nişanım geldi önce koyu kan azcık geldi sonrada sümüksü pembe kan geldi
kizannesi_1004 Tugba006 merhaba sanirim bu kan kacinilmaz birazda olsa kanli oluyor bu iyi bir sey ayirt edebilirim en azindan
Tugba006 kizannesi_1004 Benimki sümüksü kanlı oldu . Şuandan sonrasını merak ediyorum nişanda geldiğine göre ne zaman doğcak ☺️
Eso2121 kizannesi_1004 sıcak duşlar al canm hurma yiyebilirsin . Egzersiz yapabilirsin . Bn o hafta full temizlik yapmıştım. Çok iyi gelmişti bna.