zeynnn5441 evet işin birde bu tarafı var. Eşim de koku yok ama tat birazda olsa var diyor. Bende ise sıfır tat. Annem pozitif babam testvermedi ama oda rahatsız onda tat var 🤔ama annemde tat ve koku yok. Kız kardeşim de pozitif onda sadece tat ve koku kaybı varbelirti olarak. Birde sırt ağrısı. Sanırım kişiden kişiye etkiliyor