Ikincimelek Sakinem212 Benimde şubat sonu gibi olur dedi doktor.. diger oglumda 25subat ayni opurmu bilmiym🤭😍
Arensmom_ Ikincimelek son 33 gün. Ama sanki 3 yıldır hamile gibi hissediyorum kendimi. Zaman hiç geçmiyor artık ya
Deletedmom_33 Ikincimelek Bizimde sezeryan gibi 32+6 olduk bugün ama beklentiye girme bende girdim 2 haftadır sanki 1 aydır gibi geliyor 🤣🤣
Ikincimelek Deletedmom_33 dogrudur evet ya zaman gecmiyo agirlasiyoruz baya.. hayrlisi olsun insallh hepimz icin tatli telaslar