Gercekmucizem EKARATAS keşke iğne verseydi, bende de aynı durum oldu, progestan kullanıyordum ama kanama olduğu için vücut atar dedi doktorum ve fitili bıraktırıp iğneye geçirdi. Her gün göbekten iğne yapıyoruz
Turkolog12 EKARATAS geçmiş olsun kuzum bu süreçte hep yat dinlen işleri de şimdilik eşin yapiversin kanaman geçene kadar sakin yorma kendini gecincede ilacı kullanmaya devam et mutlaka inşallah hiç birşey olmadan atlatırsın bu dönemi 🤲
EKARATAS Turkolog12 yaa ne güzel konusysnz ne kadar güzel rahatlatysnz beni iyi geldnz birkaç cumlenizle öyle yapicam umarım herşey yolunda hider umarım 🙏
EKARATAS Turkolog12 Progestandan sonra kanama ve ağrı durumunuz neydi benim kanamam ve ağrılarım devam ediyo
Turkolog12 EKARATAS benim ağrım yoktu sadece kanama o da damla şeklindeydi ilacı kullanmaya başladıktan 2 gün sonra kesildi ama o 2 gün boyunca sadece yattım tuvalet dışında kalkmadim hala çoğu şeyi yapmıyorum genelde dinleniyorum ilaca da devam ediyorum
Turkolog12 EKARATAS insallah atlatirsiniz hamileliğin her anı güzel bir o kadar da zor ve endişeli kendimize dikkat edip bol bol dua edelim inşallah çok güzel geçer bu sürecimiz ❤️
Cansu4401 EKARATAS EKARATAS canım ilacını kullan ve kesinlikle kendini yorma bol bol dinlenmeye özen göster tuvaletini yaparken zorlama kendini rabbim sifani versin inşallah iyi olacaksın dualarım seninle 🥺
EKARATAS Cansu4401 yaaa çok teşekkür ederim Allah razı olsun rabbim hepimizjn bütün hamilelerin yardımcısı olsun nolur dua edin lütfen 🙏
Aysu123cicek EKARATAS canim 7 haftalim ken bendede olmusdu ilk gebeliyimde gitdim serum takdilar bebeye bakdilar istrahet onerdile bitdi zaten daha cok kucuk altdan bskmazlar ama kadin dogum acile gitmen sart
EKARATAS Aysu123cicek kadın doğum acile gttim alttan baktılar düşük baslagci oldgunu bebeğin 6 hafta 1 günlük oldgnu ve ilacı kullanmamı söylediler
Turkolog12 EKARATAS bu şekilde olup sağlıkla bebeği olan çok insan var iyiyi düşünelim iyi olsun inşallah dualarım sizinle ❤️🤲
buglembuglem929 EKARATAS evet canım aynı durumu bende yaşadım acilegece gittim Altan muayne yaptı ebe bende baktırmak istemedim ama eve eğer kanama varsa rahimgirisi de bskmam lazım dedi korkma bişey olma insAllah bana hemen prostan baslanildi
Aysu123cicek EKARATAS bende altdan muayine etmedilrr niye acaba bilmem doktordsn doktora deyise biliyor deme ki