Minoo01 EKARATAS aynı şikayetler ile düşük yaptım ben. Amabenim ağrım çok kötüydü. Kendim dd değildim. 1 gün önce kanama başlamıştı. İkinci gün çok kötülenmiştim.
buglembuglem929 EKARATAS evet canım aynı durumu bende yaşadım acilegece gittim Altan muayne yaptı ebe bende baktırmak istemedim ama eve eğer kanama varsa rahimgirisi de bskmam lazım dedi korkma bişey olma insAllah bana hemen prostan baslanildi
Ebrbre EKARATAS öncesinde ultrason ile ederler diye düşüyorum bebeği görmek adına onun dışında gerek kalmaz ya bi ilaç verir yada bilgilendirir ama kesinlikle gitmelisin
Turkolog12 EKARATAS her kanama önemlidir benimde o haftalarda oldu hemen gittim bebeğe baktılar hatta ilk kalp atışını o zaman duydum sizde gidin mutlaka progestan verirler muhtemelen bana progestan verdiler fitil bol bol dinlenmemi söylediler ve ilişkiyi yasakladılar
EKARATAS Turkolog12 Progestandan sonra kanama ve ağrı durumunuz neydi benim kanamam ve ağrılarım devam ediyo
Turkolog12 EKARATAS dualarım sizinle inşallah birşey olmayacaktır sagliklica kavusalim bebeklerimize gönlünüzü ferah tutun iyi düşünün hayırlı haberlerinizi bekliyoruz ❤️
EKARATAS Turkolog12 çok teşekür ederim geldim hastaneden allttan muaynr etti düşük baslangici dedi progestan verdi 10 gün sonrada kontrole cagrdi fakat benim hala kanamam kasık ağrım ve bel ağrım devam ediyo
Gercekmucizem EKARATAS keşke iğne verseydi, bende de aynı durum oldu, progestan kullanıyordum ama kanama olduğu için vücut atar dedi doktorum ve fitili bıraktırıp iğneye geçirdi. Her gün göbekten iğne yapıyoruz
Turkolog12 EKARATAS geçmiş olsun kuzum bu süreçte hep yat dinlen işleri de şimdilik eşin yapiversin kanaman geçene kadar sakin yorma kendini gecincede ilacı kullanmaya devam et mutlaka inşallah hiç birşey olmadan atlatırsın bu dönemi 🤲
Meri3220 EKARATAS benimde oldu 5 haftalıkken progestanı günde 3 defa alttan kullandım wc harici kalkmadım eşim sabah öğle yiyeceğim herşeyi başucuma koydu işe gitti. ayaklarının altına yastık koy sürekli yat progestanı bile yattığın yerden kullan fitil olarak tuvalet harici de kalkma ayağa inşallah bişey olmaz stres de yapmamayı çalış canım benim Allah yardımcınız olsun