zeymoms bejanne00 evet evet sabah yapmak en mantıklısı inanıyorum ki siz de o pozitif çizgileri görüceksiniz 🙏🥰
gizemkrgzl Ben adet günümde yapmıştım kaset testi ve net şekilde çıkmıştı inşallah varsa zaten çıkar bence çok beklemeden yapın zaten dayanması zor inşallah pozitif çıkar 🤲🏼😚
bejanne00 gizemkrgzl çok teşekkür ettim sizde inşallah sağlıkla bi şekilde kavuşursunuz bebişinize 😇😇😇 ben yarın regli olmazsam eğer pazartesi sabah test yapcam diye kendimi adapte ettim ama belli olmayıp pazar sabahına yapabilirim 😂😂😂
Tomrishatun bejanne00 1 gun kala yapmıştım çöl net çıkmıştı hatta dedim demek 4 5 gun varken yapsam bile çıkacakmış
sinemkayaaa bejanne00 ovulasyon varsa bitane ovulasyon yapin kipkirmizi cikarsa t ceden koyu cikarsa umitlenebilirsiniz benim gebelik testim yoktu ben ovulasyonla ögrendim😍 insallah vardir🤲
zeymoms bejanne00 ooo ben kaç tane negatif test görmüştüm o ay hamileyken, çok erken ondan negatif çıkması normal içinizdeki hisse güvenin asla moral bozmak yok 🥰😂
bejanne00 Sm1347 evet erken gebeliği yaptım ama benim geçen hafta yumurtlamam vardı salı bitti. Bugün de hala adet olmadım ümitliyim kararlıyım 😂😂😂 şaka bi yana rabbim hayırlısını zamanında nasip eder zaten de adet olmadım hala
Sans12 bejanne00 bendede aynı oldu rüyamda gördüm kuzenime anlattım zorla test yaptırdı sonra hafif çizgi çıktı kan verdik gidip hemen 117 cıktı , bizde cok istiyorduk ümitsizdim hayatımın şokunu yaşıyorum hala inanamıyorum :)
Minikprens22 bejanne00 Eger yumurtlamanız geç olduysa adet te olmadiysaniz biraz bekleyin ondan sonra test yapın inşallah gebelik var dir
bejanne00 Minikprens22 inşallah 😇😇 normalde bugün olmam gerekirdi. Ve ben hep sabah oluyorum ama hala olmadım. 25 aralıkta da yumurtlama gördüm çok erken biliyorum ama bişeyler hissediyorum gibi. Genelde hissedilirmiş ben oğlumda hissetmemiştim zorla test yaptırmışlardı bana 😂
bejanne00 sinemkayaaa ya var aslında bu aydan bişi çıkmazsa diğer ay kullanırım demiştim ama bakıcam duruma göre 😍
Tugba_usa Hadi hakkınızda hayırlısı oldun inşallah, yeni yıl bebek haberiyle başlayalım hergün birinin güzel müjdeli haberini alalım inşallah 💜
gunesligun bejanne00 test yapın. Ne var bunda ki. Çıkmzsa adete yakın bi daha yaparsnz. Kaybedeck bişe yok
bejanne00 gunesligun doğru ama negatifi görünce moral bozukluğu olduğu için geç yapalım ki güzel sonuç alalım istiyoruz 😇