Kızlar ovulasyon testi almıştım. Adetimin 21. Günü yumurtlama gördüm. Yani geçen hafta 25 aralıkta yumurtlama gördüm. Yarın normalde adet olmam gerekiyor. Ama kasıklarım aşırı ağrıyor. Göğüs uçlarım açıyor ve etrafında küçük yuvarlak bişiler çıktı. Evde test var ama kendimi çok zor tutuyorum. Geçenlerde de rüyam da da gördüm hatta dalga geçtim kendimle hee ermiş oldun rüyanda gördün diye 😂😂 ama bu ay hep olursa olur olmazsa olmaz modundaydım şimdide akıntım geldi sizce ne yapsam hadi bana akıl verin