esrahmet61 ilaca vücut alışıyo sanırım o yüzden.Ben de bırakamıyorum.18+3 te bıraktım tam 1 buçuk hafta dediğiniz gibi oldu benim de midem üşütmüş gibi.Sonra yavaş yavaş geçti.Hatta sabah kusmalarım vardı onlar da bitti.Şu an 21+3 teyim.Çok zorlamıyorsa az dişinizi sıkın sabredin geçiyo😇