esrahmet61 yanlız değilsin üzülme ben 26+1 hala daha içiyorum ve belliki doğurana kadar içicem bende kusma yok ama öğürmekden mahfoluyorum o dahada kötü emin ol hatta diyorum kussam rahatlarım diye benim annemde benm doğduğum güne kadar mide bulantısı çekmiş ona çektim galiba ben bi ara bırak ayı denedim hani geçmiştir belki ama yom sonra birdaha denedim gene yok aynı sonra birdaha da denemedm ama şöyle birşey yaptm normlde 19. Haftadan in sonra birtane içmeye başladım bunu dene istersen birde dokturumada sormuştum ben sıkıntı yapms bu zaten gebelere özel bi ilaç içmen gerekiyorsa içeceksin. Demişti