zeeynepp19 azrahalime Normalde içerdim soğuk süt severim de ama hamileliğin ilk zamanlarında içemedim nesquikle tükettim sonralardan sade içebildim ama yine her gün içiyorum diyemem canım çekerse 😂
azrahalime Tugcevemercimek tadı ağır geliyor biraz da mideyi kötü yapıyor hamilelikte haklısınız teşekkürler 😇😇
MD8 Süt bende hazımsızlık yapıyor 🙈 o yüzden hiç içemiyorum ama her gün kefir, yoğurt, ayran tüketiyorum, eğer süt içemiyorsanız süt ürünlerini tüketebilirsiniz 😊
user124578 azrahalime bende sade tüketemiyorum kakao bal muz vs tatlandırılabşilir hata muz ve bal olursa çok daha besleyici olur ha her gün bulamam derseniz bir kaşık nesquik den birşey olmaz bence sonuçta paketli gıda tüketiyoruz günlük yaşamda da
Tgbpoyraz azrahalime tarçın serpince üstüne bi tık içilebilir geliyo bana yanında meyveyle güzel bi ara öğün oluyo