Merylu ya benimde 39 hafta oldu bugün doktora gittim nst ye bağlandım aşırı derecede sancı çıktı doktorum bu ne dedi çok sancın var dedi dogumhaneye gönderdi sonra alttan muayene yapıldı 1 cm açılma var dedi eve gitme yat burda dedi doktorum bende yok eve gidim sancım olursa gelirim dedim şimdi hafif sancım ve bel agrım var bakalım nasıl olcak dogururmuyum acaba ??????🙄🙄🙄🙄