sevimli1si Mrb Arkadaslar. 31+3 um. Bebegim kilo almamis fazla doktorum 1 hafta geriden geldiqini söyledi. Bebeqim nasil kilo alabilir neler yemeliyim ? Kullandiginiz Balik yagi var mi , ismini yazar misiniz ?
Nisan4523 sevimli1si Ben balık yağı olarak Imom kullanıyorum. Bebeğe çok iyi kilo aldırdığını söyleyerek bunu önerdi doktorum. Ama tabiki siz kendi doktorunuza mutlaka danışın. Bir de bol bol muz, ceviz, kaşar peyniri ve pekmez yiyin. Çok güzel kilo yapıyo bunlar bebeğe.
Ozlem2206 sevimli1si malesef bebeğin kilo almasına dışardan hiçbir etken olmazmış istediğiniz kadar iyi beslenin çünkü bebek rahme düştüğü anda doğacağı kilosu gelişimi genetiği herşeyi belli oluyormuş zaten doktorum söylemişti çünkü ben tüp mideliyim aşırı az yiyebiliyorum ama bebeğim iri ben ve babasıda öyle 🤷🏻♀️
Kelebekk-0307 sevimli1si yediklerinizle de kilo aldirabilirsiniz aslında kuruyemis, süt, yoğurt, yumurta, muz, kaşar bebeğe kilo aldırıyor günde 2 bardak süt içiyorum bebeğimin kilosu hep çok iyiydi doktorum önermişti bunları.
miranbeyinmothersi sevimli1si canım öncelikle bir hafta gerilik önemli dğeil. Bunun genetik olduğunu unutma aşırı iri değilseniz minyonsanız bebeğinizinde minyon olması normal böyle düşünebilirsin. Ben 6 kilo doğan bir bebekmişim tüm kardeşlerm 4-5 kilo doğmuş boyum desen 176 eşim 184 kilolarımız 85-95 . Bebeğimde 32 girdi ve iki hafta önden gidiyor o yüzden genetik iri olabilir diye düşündüm. Ama sorduğun için söyleyeyim ben 12 haftadan ber ı mom omega kullanıyorum sanırım bebek için en vitaminlisi o. Doktorum tesadüf verdi yani bana onun dısında düzenli beslenmek ve sebze meyve proten tüketmek kesinlikle kilo aldırıyor . Ben hiç muz yemedim gebeliğim boyunca aşırı severdim oysaki şekerm sınırda çıkar diye .28 canım çekti yedim o haftalarda 14 gün içinde 650 gram almış. 30 gittim şok oldum inanki. Sana bu kadar detaylı anlatmamın nedeni tamamen yardımcı olabilmek ama inan alan bebek alıyor eğer sağlık sorunu yoksa strese girme doktorum stresin bebeği aşırı etkilediğini söylemişti. 2500 de 4000 benim için bir demişti doktorum. Sağlıklo olsun inan şahidim zayıf doğan küçük doğan bebekler daha çabuk büyüyor üzülme olurmı
sevimli1si Doktorum bana balik yagi pek onermiyorum kendin bilirsin dedi. Bende hanqisini alayim bilemedim o yuzden. Tsk ederm kahverengi olan sizin ki dimi. Fatdasini görüyor musunz ? Kac kilo ve hafta
Nisan4523 sevimli1si Evet kahverengi olanı kullanıyorum. https://ty.gl/ebo9az9416 hatta hamileliğimin başından beri buradan alıyorum fiyatı daha uygun oluyor eczaneye göre. Ürünleri orjinal. En son 34+0da bakmıştı doktorum. 2400 gramdı bebişim. Kilosu çok iyi dedi doktorum şükür. Şimdi 35+2 oldum. Pazartesi günü tekrar bakacak bakalım.
sevimli1si Ozlem2206 bunu iLk.kez duyuyorum canim. Önceden belli olcagini. Iste benim doktor da yapcak bisey yok balik yagini önermedi bana . Sadece Decavit vitamin habina ve kan habina devam et.dedi. ama ben yine de alayim diyorum balik yagi
miranbeyinmothersi Ozlem2206 bende 5 aylık tüplüyken hamile kaldım ama bebeğim 30 haftada 2010 gram 44 olmuştı tamamen genetk olduğuna inanıyorum ben zaten şişmandım eşim ise iri yapılı ikimizde boyluyuz bebiş 44 cm. Bakalım 32 nolmuş sıpa
Kelebekmadam Ozlem2206 kesinlikle katılıyorum yemeyle alakası yok bende şeker var ve inan peynir dışında birşey yiyemiyorum ama 34+1 de bebeğim 2600 da 35+6 da 2800 dedi ama 7 ocakta doğum var bu kiloda kalır 2800 civarı doğar dedi
sevimli1si Kelebekk-0307 bende Sütle pek aram yok 32 haftayi doldurunca 32 oLuyorsun malum. Baya üzüldüm 1500 kilosu benim.ki. sizin kac hafta ve kiLo
Ozlem2206 sevimli1si ben imom omega kullanıyorum bi bakabilirsiniz çoğu hamile kullanıyor bana doktorum önermişti takviye olarak
sevimli1si Ozlem2206 sizinde kahverengi olan mi.. Kullanimi nasil gunde kac kez ac ve tok nasil kullaniyorsunuz . Extra vitamin ve kan habi aliyor musunuz.. ben decavit ve oroferon aliyorum normalde
Ozlem2206 sevimli1si evet kahverengi olan günde bir tok karnına alıyorum onun haricinde kan, magnezyum, d vitamini de kullanıyorum
Esragm Canım benim doktorum decavit yerine regenesis max önermişti onu kullanıyorum iki aydır araştırıp alabilirsin biraz pahalı ama bebişler için değer
sevimli1si miranbeyinmothersi aslinda ben zaten kiLom vardi hamile kalmadan önce.. minyon değilim. Muz yedim dediniz dimi. 14 gun boyunca . Insallah cnm ya umarim alabilirim daha da gerilemesinden korkuyorum 15gun sonra kontrol dedi bana o zaman gec kalmis olmam umarim.
miranbeyinmothersi sevimli1si yok canım üzülme allahın izniyle. Ben peynir olarak kaşar tercih ediyorum sabahları ya minik tosta ya yumurtada yiyoruö oda kilo aldırıyor diyorlar bide düzenli meyve yemek kesinlikle dene canım ben yiyemiyorum ama pekmez tahin cevizde çok aldırıyor diyorlar onlaro ara öğün olarak tüketebilirsin
Kgksdkgk65 sevimli1si kabak çekirdeği, çiğ yer fıstığı, arkadaşıma da aynısını demişti bunları yedi, tekrar gittiğinde doktor sen ne yedin ne içtin falan demiş.