gamzebngaa_dmr Bende kasik ağrısı, mide bulantısı, sık idrara çıkma ve fazla akıntı var bide göğüslerim ağrıyor adetim 6 Ocak sizce olabilir mi ?
moom222 gamzebngaa_dmr ola bilir da m gebelik belirtileriyle aynı ben hepsini yaşamadım kasık ağrısı göğüsler dolgundu burda bu şekilde öğrenen arkadaşlar var günün geçsin test yap
misslaviniaa gamzebngaa_dmr sende istersen erken gebelik tesri dene..benim tanidigim adete 6gun kala erken genelik testi ile oyrenmisdi
Hgmom1 gamzebngaa_dmr Bende de beyaz akıntı geldi ve kasıklarım çok ağrıyor 6 gün var adetime.. bende çok merak ediyorum inşallah Rabbim nasıl etmiştir 🙏🏼
gamzebngaa_dmr moom222 teşekkür ederim ben ilk bebeğimde adetime 6 gün kala öğrenmiştim şimdi 4 gün var ama yinede bi sorayım dedim aynısını yada farklisini yaşayan var mı diye
misslaviniaa gamzebngaa_dmr kuzim selam naslsn evet ben farkli seyler yasiyorum adetim 4ocak.her ay reglime 10gun kala gogusum asiiri agrirdi..simdi 3gun var hicbisey yok.ustelik beyaz akintim var.arada kasiklarim agriyor regl agrisindan biraz hafif..
misslaviniaa gamzebngaa_dmr bilmiyorum canim adetime daha 3gun var.yarin ilk idrarla kaset test deneyecem
Cimbomlu190553 misslaviniaa bende de aynı belirtiler var . Bende yarın sabah idrar testi yapıcam. 7 Ocak benim adetim de
gamzebngaa_dmr misslaviniaa Bugun her yer kapali nöbetçi eczanede çok uzak ancak pazartesi yapabilirim o zamanda adetime 3 gün kalmış olacak varsa kessin sonuç çıkar dimi
pims misslaviniaa 11 gün kala yaptım erken gebelik testini bende negatifti acaba erkenmiydi 🤔şimdi siz6 gün deyyince
misslaviniaa gamzebngaa_dmr gamzebngaa_dmr tabii canom erken gebelik testi adete 6gun kala yapmak oluormus 3gujde kala yapsan cikar insAllah…fotorafinida oaylasirsin burdan🤗🤗♥️♥️♥️🌹🌹🌹
btldnz12 Aynen ilk belirti adet gecikmesi ve kaşık ağrısı oluyor yorgun hissetme ve sürekli uyku hali
gamzebngaa_dmr Hgmom1 eşim nöbetçi eczane bulmuş testi aldı ama araştırdım erken gebelik testleri yanlış sonuç veriyor diye ya ne yapsam acaba yarın ilk idrarla yapsam mı ?
Elizelif Hepimiz aynıyız galıba kızlar benimde bat 5ocak bende bugün test alıcaktım ama eczaneler kapalıydı pazartesiye artık kısmet