Morprenses zeysena_ benim de Şubat sonu canım 1 ve 2 numara sleepy bio natural aldım 1’er paket 32 li. İslak mendil de sleepy bio natural aldım. Yenidoğan hassas diye içeriği temiz (fiyat-performans olarak da karşılaştırdım) araştırarak aldım. Islak mendili stok yaptım ama bezi kullanıp karar vereyim dedim
Mihriballim zeysena_ 40 adet oluyor 2 - 5 kilo ben iki paket aldım 80 adet bize yeter çünkü benim ilk bebeğimde bir paketi bile zor bitirmiştim kilolu doguyorlar şimdide yinede iki paket aldım olurda lazım olursa yine alırım ama yeter iki paket yenidoğan
[silindi] zeysena_ ben 1 tane 1 numara, bir kaç tane de 2 numara aldım prima premium care, ıslak mendil 6 ay yasak diye biliyorum ben, sonuçta miniminnacık henüz, pamuk ve su yeter diyorlar
nazlisucan zeysena_ ben prima kullanacağım pahalı ama olsun. Islak mendil olarak ilk aylar için prima aldım ama sleepy ıslak mendiline geçerim. 12li satılan sleepy mendillerden almıştım indirime girdiğinde. Bu arda benim şubatın ilk haftası olacak, alışverişleri bitirdim her şeyimiz hazırr https://ty.gl/zcrm9d2ny7
B_U_S_R_A SerraveAnnesii ıslak mendili yenidoğan mı aldınız acaba yoksa 60lı olan diğer seçenekten mi 🤗
SerraveAnnesii B_U_S_R_A 60 lı olandan aldım salatalık özlü olan☺️ Ama yorumları falan baya okudum araştırdım yeni doğan için de kullanılıyormuş
SerraveAnnesii B_U_S_R_A Rica ederim ne demek 🥰 Fiyat olarak benim aldığım daha uygun hem içinde daha fazla var hemde bir sorun olacağını sanmıyorum içerikleri pek farklı değil