zeysena_ 1 numara 120 adet bez kullandıktan sonra 2 numaraya geçmiştik biz. Kızım 3.300 gram doğmuştu. Demem o ki, 1 numara bebek bezini çok almanıza gerek yok hemen 2 numaraya geçiliyor çünkü ☺️ Bütçeniz nedir bilmiyorum ama beze o kadar para vermek saçma geliyor bana. Evy baby, baby turco, can bebe, molfix ve paddlers kullandım hepsindende memnun kalmıştım. Az bi kızarıklık olursa da krem sürün geçer zaten. Islak mendili de; sleepy, uni baby ve paddlers kullandım onlardan da memnun kaldım. Islak mendilini stok yapabilirsiniz bence. Biz de herhangi bir sorun olmadı 🙏🏻