nese_gocuk canım sağlık ocağında yaptırdım ben ilk 5.93 gibi bişey çıkmıştı doktorum hemen farklı bi test istedi özelde yaptırdım tekrar tsh da yaptırdım gayet normal çıktı eğer sağlık ocağında yaptırdıysan bekleyen kan yüksek çıkıyor özelde yapmanı tavsiye ediyorum kesinlikle benim seninkinden yüksekti yani çok korkmuştum bide hamilelikte hormonlar alt üst oluyor biraz bekleyip tekrarla mutlaka