nese_gocuk hiç tedirgin olma benim de 6.7 çıkmıştı dahiliyeye yönlendirdiler ilaç verdi ve 20 güne düştü değerlerim normale zaten 4.5a kadar herkes için normal kabul edilirmiş önceden sonradan hamileliklerde 2,5 altı olması gerektiğine karar verilmiş ve doktorlar öyle ister çok yüksek bi değer değil senin ki ve yazan senaryolara asla takılma YouTubeda dr. Kağan Kocatepe’nin videosu var bu konuda onu izlemeni tavsiye ederim kafandaki sorulara cevap bulacaksın