Eşimin sperm sayısı 3 milyondu , hormanlar cok cok kötüydü. İki taraftan sıkıntlıydı. 7 8 doktor vakit kaybetmeyin tüp bebek yaptırın dedi. Sonra biz bi ameliyat olsun dedik. Ama boşuna olmuş , ameliyattan cıktımtan sonraki gün hamile oldugunu öğrendim. ALLAH ol der ve olur… sakın üzülmeyin