Birduamvar0 yaa doktor eşime varikosel var sende çocugun olmazsa dedi şuan 3. Ye hamileyim 😄😄😄 hatta doktoru amelîyat dedi eşim ameliyat olucam dedi bende hayır bekle bak olucak dedim bi ay sonrasında hamile kaldım. Neyse dogurdum. 2. Ye gebe kaldımmmm onuda dogurdum. Nasıl olsa doktor Boyle dedı daha olmaz cocugumuz dedık ona guvendık ne akılsa korunmadık şuan 3. Ye gebeyim 😄😄 ben eşime keciboynuzu falan kaynatıp ıcırmıstıtm ılk 2 gebelikte sabahları aç karnına bıde uyumadan evvel. Kaliteli sperm sayısı azmıs mesela oda etkı edıyormus. Rabbim sızede en kısa zamanda hayırlı saglıklı minnoş bi bebe nasip etsin 🤩🤩🤩🤲🤲🤲🤲🤲