Fatmnrzddd Ygtkgn doktorum dayanabildiği kadar dursun diyor benimde 31de belli oldu 3 hafta geriden geliyor şuan 33ü yarıladık haftada 1 kontrolleri var nst falan ama korkuyorum birşey olucak diye su azlığı da var 34 yada 35 te alırız dedi
Fatmnrzddd Ygtkgn bana tehlikeli geliyor bu kadar bekletilmesi ama bilmiyorum işte ekstra 2. Doktora da gönderiyor perintalog
Ygtkgn Fatmnrzddd Nst normalmi canim önemli olan o benim rutin kontrolümde üc hafta gerilik belli oldu baska hastaneye sevk ettiler nst de kalp atislari yavaslamisti hemen apar topar almislardi doguma ama sen düzenli nst ye giriyorsan onlar biliyolardir bir risk olsa bekletmezler cnm icini ferah tut suan kac kg oldu
Fatmnrzddd Ygtkgn 33 hafta bitecek 1800 gram şuanda geriden gelme durumu devam ediyor nst de bugün sancı çıktı bende. Birde su azlığı da var
Lehrerin40 Hanife_ doktorunuz kilosu için birşey dedi mi?Ben de 33+4 um 4 gün önce gittiğimde 2550 gram falandi ve iri bi bebek dedi.Yani bu hızla buyurse normal doğum hayal mi oluyor🙄
omerim32 Ben şunu cok merak edıyorum kızlar bilen cevaplarsa sevınırım. Mesela bebek 3.600 kılo atıyorum 35. Haftada kuveze gırıyor mu acaba yanı kılosu cok oluncada mudahale edılıyor mu kı dırekt anneye verıyorlar mı?
Ygtkgn omerim32 o bebegin gelisimine bagli canim kiloda aslinda cok önemli degil girmemesi icin sebep degil malesef
Hanife_ omerim32 kuvez işi kiloyla alakalı değil ciğerlerin gelişimiyle ilgili görümcem bir ay önce 34 te doğum yaptı 2400 küveze girmedi şükür bazen çok kilolu olunca da solunumu etkiliyor