nazligazioglu 01 ocak itibariyle 33. Haftaya girdim. Bugün yani dün doktora gittiğimde kilosunu sordum haftasıyla uyumlu boyu kilosu dedi sölemedi unuttu heralde. Sizde durumlar ne 33 haftalık hamişlerr yakında doktora gidip boy kilo öğrenen varmı 😍😍😍😍
Hanife_ nazligazioglu bende 1 Ocak itibariyle 34 oldum 33 te 2530 gr 47 cmdi kızım bugün 2900 ve 48 cm olmuş bı dogursaydık artık
Zumrutkb nazligazioglu ben de 33+1 oldum. Erken dogum riskim var progestan kullanıyorum. Haftaya bırakınca nasıl olacak bilmiyorum şimdi bile Azıcık ayakta kalsam sancım oluyor. 37 38 i görsün çok isterim
Lehrerin40 Hanife_ doktorunuz kilosu için birşey dedi mi?Ben de 33+4 um 4 gün önce gittiğimde 2550 gram falandi ve iri bi bebek dedi.Yani bu hızla buyurse normal doğum hayal mi oluyor🙄
Ygtkgn Duru0617 doktorlarda hep farkli farkli sanirim bende 32+1 de gittim 1900kg di kilosu doktor minyon zayif dedi
Ahudeniz Duru0617 33+1 de bu kiloya az dedi doktorum düzenli her sabah 2 yumurta 5 ceviz 3dilim kasar ye dedi bakalım 18 inde gidince artacak mı kilosu
Duru0617 Duru0617 Ahudeniz Ahudeniz doktorlar farklı yorumluyor gerçekten ben genel olarak beslenmeme dikkat ediyorum gerisini pek takmıyorum açıkcası kilolu olup olmamasından ziyade sağlıklı doğması yeterli allahh tüm amnelere sağlıklı bebişler doğurmayı nasip etsin
Ygtkgn Zumrutkb Neden birakmakmi gerekiyomus cnm progestani bende kullaniyorum ama doktorum birakman gerek demedi?
Zumrutkb Ygtkgn bilmiyorum ki. 34 hayati sınır doktorların gözünde. Ciğer geliştirici de yapıldı sanırım ordan sonra dogmasını sorun etmiyorlar
Ygtkgn Duru0617 Bende öyle 2500kg olsa bile sükretcem ilk gebeligim gelisim geriliginden 1200kg dogmustu o yüzden
Ygtkgn Fatmnrzddd 31 haftada dogdu üc hafta gelisim geriligi vardi 28hafta ile uyumluydu , cok sükür canim bir skntmz yok 5yasinda suan
Fatmnrzddd Ygtkgn doktorum dayanabildiği kadar dursun diyor benimde 31de belli oldu 3 hafta geriden geliyor şuan 33ü yarıladık haftada 1 kontrolleri var nst falan ama korkuyorum birşey olucak diye su azlığı da var 34 yada 35 te alırız dedi
Fatmnrzddd Ygtkgn bana tehlikeli geliyor bu kadar bekletilmesi ama bilmiyorum işte ekstra 2. Doktora da gönderiyor perintalog