Melek2011 size bir şey diyeyim mi her doktorun dediğine de güvenmeyin. Malesef öyle yani. Saçma sapan korkutmaya bayılıyor bazıları. Sakin olun. Allah’ın izniyle bir sorun olmayacaktır. Sadece doğum şekli değişiyor. Çünkü bebiş önde olduğu İçin örneğin 40 haftaya kadar gelmedi sezaryen de yapmadılar eee çocuk oldu sana 43 haftanın boyutlarında. Nasıl doğacak ? Ha doğar ama yırtığın çok olur omzu takılabilir riskli olur yani. Gene de istersen deneriz dedi doktorum bana. Ben de risk olacaksa ne gerek var dedim. Takılmayın kafasında başk bşr problem olsa su toplama vs bunlar ultrasonda çok açık görünürmüş. Allah’ın izniyle bir şey yoktur